Bogføringsservice til selskaber
Få professionel hjælp til regnskabet
Har du brug for assistance til regnskabsopgaverne? Har du ikke timer nok til at ansætte en medarbejder?
Med en selvstændig bogholder deler du timerne med flere andre små virksomheder, så du kan både få hjælp 8 timer om ugen eller bare en enkelt time om måneden.
Bogføring ugentligt eller månedligt.
Indberetning og afstemning af moms.
Sætte regninger til betaling.
Sende rykkere ud.
Fakturering, hvis du ikke ønsker at gøre det selv.
Lønkørsel både til direktøren og evt. medarbejdere.
Klargøring af afstemt regnskabsmateriale, så revisor kan lave årsrapporten nemt og hurtigt.
“Super kommunikation og punktlighed”
“Jeg har været kunde ved Elizabeth i over 1 år hvilket har været en super god oplevelse. Elizabeth er meget god til at give beskrivende forklaringer på alt hvad hun gør og hjælper dig gerne med at blive mere selvhjulpen.
Det tager hende heller aldrig længe at udføre opgaven.”
Citat fra kunde, der er direktør i et anpartsselskab (ApS) i computerprogrammerings-branchen.
Bogføringsservice
Timepris: 468,- ex moms
Månedlig bogføring
For de fleste mindre virksomheder er det rigeligt, at vi bogfører én gang om måneden. Det fungerer på den måde, at du fx i marts måned modtager en mail med månedsrapport for februar.
Når det er tid til momsindberetning, så klarer jeg også det.
Ugentlig bogføring
Vi aftaler en fast ugedag, hvor jeg er din bogholder.
Især relevant for dig, der gerne vil have sendt regninger til betaling eller hurtigt sende rykkere ud til de kunder, der overskrider betalingsfristen.
Du får bogført den seneste uges posteringer, så regnskabet er helt up-to-date.
Rapport via mail
Når bogføringen er færdig, modtager du en samlet mail med alle relevante oplysninger om din virksomheds regnskab.
Den kan naturligvis tilpasses efter dine ønsker, så du får lige netop de oplysninger, der er vigtige for dig, så du kan tage oplyste beslutninger om din drift.
Tilfreds revisor kunne underskrive årsrapport hurtigere og billigere end før.
“Efter at Elizabeth har overtaget, er der endelig kommet styr på det.”
Citat fra kundes revisor. Kunden er et anpartsselskab ApS i håndværkerbranchen.
Klargøring af materiale til revisor
Når regnskabsåret er slut, tilbyder jeg at klargøre regnskabet og overdrage det til revisor.
Det sparer dig penge, fordi en bogholder koster væsentligt mindre end en revisor.
I klargøringen afstemmer og kontrollerer jeg regnskabsposterne og udarbejder den nødvendige dokumentation til revisor, så de kan udarbejde årsrapporten så nemt og hurtigt som muligt.
Har revisoren uddybende spørgsmål, så tager jeg kontakten - så du slipper for at bruge tid på mere end det absolut nødvendige.
Jeg arbejder naturligvis sammen med din foretrukne revisor og hvis du ikke har én i forvejen, så har jeg flere samarbejdspartnere, jeg kan anbefale.
Så nemt er det at komme i gang
-
1 - Opstartsmøde
Videomøde eller en telefonsamtale, hvor du fortæller om din virksomhed, og vi hilser på hinanden. Det danner et godt fundament for samarbejdet.
-
2 - Samarbejdsaftale
Vi laver en samarbejdsaftale, så der er styr på formalia som f.eks. aftalt pris og opgavens omfang. Det sikrer ordentlige samarbejdsvilkår for os begge.
-
3 - Velkomstmail
Du modtager dig en velkomstmail, der guider dig igennem de punkter, jeg skal bruge fra dig som fx adgang til skat.dk og til dit regnskab.
-
4 - Så er vi i gang
Jeg sørger for at bogføre som aftalt og sender dig statusmails, så du har overblik og ved, hvad du skal være opmærksom på.